درباره رسیدگی به شکایات

  • رسیدگی به شکایات متقاضیان در 3 سطح دیده شده است در سطح نخست رسیدگی به شکایات در دانشگاهها یا مؤسسات باید صورت گیرد و یکی از وظایف هیأت‌های اجرایی موجود در دانشگاه‌ها رسیدگی و پاسخگویی به شکایات است در صورتی که فرد از پاسخ­‌های دانشگاه در زمینه عدم پذیرش در جذب قانع نشد به هیأت مرکزی جذب در وزارت مراجعه می­‌کند و اگر در این بخش هم به فرد پاسخ قانع کننده‌­ای ارائه نشد داوطلب می‌­تواند شکایت خود را به دبیرخانه هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه نماید.

شرح وظایف :

  •  رسیدگی و بررسی شکایت پرونده‌­های متقاضی فراخوان هیئت علمی
  •  ابلاغ آئین‌­نامه­‌ها و بخش­نامه­‌ها
  •  نظارت بر حسن اجرای آئین­‌نامه‌­های مربوطه
  •  تصمیم­‌گیری در خصوص رأی صادره
  •  اعلام رأی

معرفی :

 دکتر وحید محمدی شاهرخی - سمت رئیس رسیدگی به شکایات مرتبه علمی : استادیار

دکتر فواد ایرانمنش - سمت دبیر کمیته رسیدگی به شکایات - مرتبه استادیار

دکتر فاطمه امین - مسئول دبیرخانه - دکترای فیزیولوژی

 

 

 

معرفی اعضاء رسیدگی به شکایات :

دکتر سیدمحمدعلی سجادی

دکتر محسن رضائیان

دکتر مصطفی صادقی