• 1399/07/20 - 14:17
  • تعداد بازدید خبر : 38
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری وبینار بین المللی هماتولوژی

وبینار بین المللی هماتولوژی با عنوان ارزیابی بیماری باقیمانده در درمان بیماران مبتلا به لوسمی حاد قبل و پس از پیوند سلول های بنیادی خونساز توسط مرکز تحقیقات هماتولوژی، انکولوژی و پیوند سلول های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می گردد.

وبینار بین المللی هماتولوژی با عنوان ارزیابی بیماری باقیمانده در درمان بیماران مبتلا به لوسمی حاد قبل و پس از پیوند سلول های بنیادی خونساز توسط مرکز تحقیقات هماتولوژی، انکولوژی و پیوند سلول های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور دو سخنران از مرکز MD Anderson دانشگاه تگزاس آمریکا و با همکاری گروه Appraise To Raise معاونت بین الملل دانشگاه در تاریخ پنجشنبه 24 مهر ماه سال جاری از ساعت 16:30 الی 18:00 عصر به وقت تهران برگزار می گردد.

این وبینار دارای امتیاز بازآموزی است.

علاقه مندان جهت شرکت در برنامه و دریافت امتیاز بازآموزی، می توانند فرم ثبت نام در وبینار را تکمیل و با مراجعه به سامانه آموزش مداوم شناسه برنامه 157395 را ثبت نمایند. پس از تکمیل ثبت نام، اطلاعات تکمیلی برنامه شامل لینک پلتفرم برگزاری برنامه، شناسه و رمز عبور، آموزش نحوه نصب و استفاده از پلتفرم برای ثبت نام کنندگان ارسال خواهد شد. همچنین اطلاعات تکمیلی در این لینک قابل دسترسی است.

  • گروه خبری : اخبار اصلی
  • کد خبر : 10053
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید