صفحه اصلی
تماس با ما
sitemap
»
چهارشنبه ٢٠ فروردين ١٣٩٩
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

درباره رسیدگی به شکایات

  • رسیدگی به شکایات متقاضیان در 3 سطح دیده شده است در سطح نخست رسیدگی به شکایات در دانشگاهها یا مؤسسات باید صورت گیرد و یکی از وظایف هیأتهای اجرایی موجود در دانشگاهها رسیدگی و پاسخگویی به شکایات است در صورتی که فرد از پاسخ­های دانشگاه در زمینه عدم پذیرش در جذب قانع نشد به هیأت مرکزی جذب در وزارت مراجعه می­کند و اگر در این بخش هم به فرد پاسخ قانع کننده­ای ارائه نشد داوطلب می­تواند شکایت خود را به دبیرخانه هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه نماید .

شرح وظایف :

  •  رسیدگی و بررسی شکایت پرونده­های متقاضی فراخوان هیئت علمی
  •  ابلاغ آئین­نامه­ها و بخش­نامه­ها
  •  نظارت بر حسن اجرای آئین­نامه­های مربوطه
  •  تصمیم­گیری در خصوص رأی صادره
  •  اعلام رأی

معرفی :

 دکتر علی اسماعیلی­ندیمی - سمت رئیس رسیدگی به شکایات مرتبه علمی : استاد

دکتر حمید استادابراهیمی - سمت دبیر کمیته رسیدگی به شکایات - مرتبه استادیار

مسئول دبیرخانه : آقای حسین سیستانی ،  مدرک تحصیلی لیسانس مدیریت دولتی

کارشناس رسیدگی به شکایات هیئت اجرایی جذب : افسانه برزیده ، مدرک تحصیلی :کارشناس ارشد منابع انسانی

کارشناس رسیدگی به شکایات هیئت ممیزه : فاطمه امین - دانشجوی دکتری فیزیولوژی

 

معرفی اعضاء رسیدگی به شکایات :

جناب آقای دکتر سیدمحمدعلی سجادی

جناب آقای دکتر محسن رضائیان

جناب آقای دکتر مصطفی صادقی

  نظر سنجی آمار بازدیدکنندگان   
بیشتر مایل به دریافت چه اطلاعاتی از سایت می باشید؟

آیین نامه ها ودستورالعملها
اطلاع رسانی و اخبار
مطالب آموزشی
مفرقه

 

 

 بازدید این صفحه : 46
 بازدید امروز : 91
 کل بازدید : 1072390
 بازدیدکنندگان آنلاين : 1
 زمان بازدید : 2/1875

 

 

 

آدرس:رفسنجان-بلوار امام علی(ع)- سازمان مرکزی ساختمان شماره 4

 تلفن:42-03434280038 نمابر:3-03434280071 ایمیل:edu@rums.ac.ir

 طراحی و اجراء مدیریت آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه
تمام تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان می باشد

Copyright © 2011 www.rums.ac.ir - All rights reserved